Elefant.ro și-a continuat creșterea în primul semestru din acest an. Compania vrea să ajungă la 50 de showroom-uri în următorii ani

Elefant.ro și-a continuat creșterea în primul semestru din acest an. Compania vrea să ajungă la 50 de showroom-uri în următorii ani
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 sep 2021

Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obținut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV (gross merchandise value, indicator care exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creștere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani. Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creștere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciții financiare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie. Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI

Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, față de aceeași perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.

Alege proiectul cu care poți schimba viața unui copil CITEȘTE ȘI Alege proiectul cu care poți schimba viața unui copil

“Anul a început cu o creștere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricțiilor. Începând din luna mai, românii și-au orientat consumul mai mult către vacanțe, restaurante, spectacole și magazinele de proximitate. Vedem această corecție de piață ca pe una tranzitorie și ne așteptăm la o revenire a creșterii consumului online începând cu luna septembrie“, explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.

Recent, compania a deschis un showroom în Brașov și unul în centrul comercial Park Lake din București.

“În strategia noastră de investiții abordarea acestui segment – numit în industrie last mile și care definește proximitatea față de client – este un element important. Vom deschide treptat și alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locații la nivel național“, adaugă Sergiu Chircă.

Companiile viitorului în România. Dacris, membru semnatar al Pactului Global al Organizației Națiunilor Unite CITEȘTE ȘI Companiile viitorului în România. Dacris, membru semnatar al Pactului Global al Organizației Națiunilor Unite

Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială  la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

Elefant Online este controlată de Millenium Gold Resources, deținută de fostul premier al Republicii Moldova Ion Sturza, alături de Olif și Catalyst Romania.

viewscnt
Afla mai multe despre
elefant.ro
sergiu chircă