evoMAG anunță investiții de 200.000 euro și lansează angajări

evoMAG anunță investiții de 200.000 euro și lansează angajări
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 ian 2022

evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activității logistice, extinderea spațiului de depozitare, dar și creșterea accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

„Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar și pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă și grădină, sport & fitness, vehicule electrice și smart home”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Omer Susli cumpără Vitantis Shopping Center din București, un mall indicat anterior cu mari probleme CITEȘTE ȘI Omer Susli cumpără Vitantis Shopping Center din București, un mall indicat anterior cu mari probleme

evoMAG a înregistrat, anul trecut, vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă diferită din toate punctele de vedere și pe fondul unei accelerări a comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o medie de creștere anuală de 25%.

Cele mai mari vânzări de anul trecut au fost în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).

Compania mizează, în 2022, pe un avans de 10% - 15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice, produsele pentru casă și grădină reprezentând o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

Cât privește creșterea echipei la peste 100 de angajați, decizia reflectă planurile de dublare a portofoliului de produse și de diminuare a duratei de livrare a comenzilor. Până la finalul anului, evoMAG își propune să recruteze noi colegi în poziții și în departamente cheie, precum: depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management.

evoMAG este o companie de familie, cu peste 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
investitii
angajari