evoMAG introduce în portofoliu vehiculele electrice și estimează un plus de vânzări de 300.000 de euro

evoMAG introduce în portofoliu vehiculele electrice și estimează un plus de vânzări de 300.000 de euro
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 iul 2018

Retailerul evoMAG își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse, vehicule electrice, și estimează venituri de peste 300.000 de euro până la finalul anului din vânzarea de trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noua categorie, vehicule electrice, cuprinde peste 300 de modele.

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării produselor din noua categorie.

Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete CITEȘTE ȘI Pegas lansează sistemul de franciză. Cât costă investiția într-o franciză a producătorului de biciclete

Cât privește profilul clienților pentru aceste tipuri de produse, copiii și tineri de până în 20 de ani cumpără cu precădere hoverboard-uri, iar trotinetele și bicicletele electrice sunt achiziționate de tinerii cu vârste cuprinse între 25 și 30 de ani. Per total, cumpărătorii sunt în proporție de peste 80% bărbați, pasionați de mișcare și activități în aer liber.

Referitor la obiceiurile de consum ale clienților acestei categorii, pentru început, aceștia achiziționează produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie relativ nou introdusă pe piața din România. Astfel, spre exemplu, clienții achiziționează mai întâi o trotinetă electrică dintr-o categorie de preț mai scăzută pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă un astfel de produs, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuși la investiții mai mari. Ulterior, achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare. Același lucru se întâmplă și în cazul bicicletelor electrice sau al hoverboard-urilor.

evoMAG este o companie românească de familie, fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, care ocupă poziția de director general.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
vehicule electrice