Printre servicii se numără crearea de site-uri și aplicații și gestionarea rezervărilor sau a comenzilor online, precum și integrarea acestora cu livratorii.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"Avem planuri semnificative pentru România, pe care le lansăm simultan cu Ungaria.
Până acum, Choice este cel mai mare furnizor în Europa Centrală și de Est, cu peste 7.000 de business-uri active, și dorim să ne consolidăm poziția pe aceste două piețe noi", a anunțat, într-o discuție cu Profit.ro, Alex Ilyash, CEO și fondator Choice.
Anul trecut, platforma B2B SaaS pentru restaurante a atras o rundă de finanțare de 2,5 milioane dolari condusă de compania de private equity J&T, din Cehia, și la care au participat de asemenea investitorii anteriori Reflex Capital și Presto Ventures.
Fondurile urmau să vizeze extinderea în Europa Centrală și de Est.
În 2025, Choice a anunțat încă o finanțare, de 1 milion de euro, de la SmartLink Partners, unul dintre obiectivele prezentate atunci fiind intrarea pe piața românească (foto).
Choice aduce o soluție completă pentru restaurante, baruri, cafenele și hoteluri, în care clienții pot crea site-uri și aplicații, gestionează comenzile online, configurează meniuri QR, administrează rezervările la mese și au integrată legătura cu livratori precum Glovo, Wolt și BoltFood, astfel că pot obține o eficientizare a costurilor de până la 30%.
Datele prezentate de compania cu sediul la Praga arată că platforma înregistrează anual peste 7 milioane de comenzi, în valoare de 140 de milioane de dolari, și 750.000 de rezervări.
Startup-ul a fost lansat în pandemie de antreprenorii Alex Ilyash și Volodymyr Olyanitsky.
















