Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"În lunile următoare vom continua să investim în deschiderea de magazine în locații atractive. Următorul magazin va fi deschis peste aproximativ două săptămâni, în Bragadiru", a declarat pentru Profit.ro Boyko Tchakarov, General Manager Action pentru România.
Retailerul, a cărui intenție de lansare în România a fost anunțată de Profit.ro din 2024, a deschis recent primele trei magazine, la Pitești, Arad și Oradea.
Magazinele Action pun la dispoziția clienților circa 6.000 de produse din 14 categorii, au 18 - 20 de angajați și suprafețe de vânzare de 800 – 1.000 mp.

La nivel global, lanțul olandez are peste 3.000 de magazine pe 14 piețe, unde vinde aceleași produse (circa 95% din sortiment este identic).
"Pe măsură ce ne consolidăm prezența într-o țară și extindem rețeaua, analizăm și oportunități de a adapta un mic procent din sortiment la preferințele locale. (…) Momentan nu avem furnizori locali în noile magazine din România, dar ne dorim ca în viitor să putem colabora și cu producători din țară", spune Boyko Tchakarov.
Action vede România ca pe o piață importantă și cu mult potențial pentru companie.

"Românii preferă să cheltuiască chibzuit pentru produse calitative și sustenabile, ceea ce se potrivește perfect cu filosofia noastră și cu prețurile mici pe care le oferim", completează managerul.
Action pregătește și construcția unui centru de distribuție în țară, în WDP Park București - Ștefănești, pentru care a semnat deja cu belgienii de la WDP.
Centrul va fi operațional din 2027, după o investiție de 40 de milioane de euro, și va contribui la o rețea de aprovizionare mai eficientă, care va sprijini extinderea Action în România.