Giganții italieni din domeniul produselor alimentare Barilla și Ferrero intenționează să intre fiecare pe piața dominată de cealaltă companie, prin lansarea de produse care să se concureze reciproc, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Ferrero, renumit pentru crema sa de ciocolată Nutella, va lansa un sortiment de biscuiți marca Nutella în încercarea de a pune capăt dominației exercitate de Barilla pe piața biscuiților din Italia, unde acesta din urmă are o cotă de 37% grație unor produse precum Gocciola, cel mai vândut sortiment de biscuiți din peninsulă. Noul produs Ferrero este umplut cu celebra cremă de ciocolată Nutella inventată de compania italiană în 1964, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI VIDEO Cafea de la automat vs cafenea. Există diferențe ?În replică, Barilla, renumit în întreaga lume pentru pastele și macaroanele sale, vrea să își apere poziția de lider prin lansarea Biscocrema, un nou sortiment de biscuiți care sunt similari cu Nutella Biscuit, adică biscuiți de ciocolată acoperiți cu propria cremă de ciocolată produsă de Barilla.
Bătălia de pe piața biscuiților dintre Ferrero și Barilla seamănă că ceea ce se întâmplă pe piața cremelor de ciocolată, unde, în luna ianuarie, Barilla a lansat propria sa cremă denumită Crema di Pan di Stelle, ca o provocare la poziția dominantă a Ferrero, care controlează peste 80% din piața din Italia grație Nutella.