Flanco își continuă strategia de extindere în mall-uri

Flanco își continuă strategia de extindere în mall-uri
scris 23 iul 2021

Flanco, printre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice și electrocasnice, controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, își continuă strategia de extindere în mall-uri începută la finalul anului trecut, prin lansarea unui magazin într-un nou centru comercial din țară, Shopping City din Deva.

Deschiderea celui de-al doilea punct de vânzare din Deva se înscrie în strategia de expansiune eficientă a retailerului, care urmărește să își extindă rețeaua de magazine fizice în locații cu trafic intens, fie că este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, în funcție de comportamentul și preferințele clienților săi.

Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Flanco a raportat vânzări pentru 2020 în valoare de 1,08 miliarde lei, în scădere cu 10,8% comparativ cu anul precedent, pe fondul închiderii în lock-down a peste 70  de magazine.

Flanco are peste 1.500 de angajați și deține o rețea de 158 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 orașe ale României.

viewscnt
Afla mai multe despre
flanco
magazine