În urma unei sesizări primite la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB), o echipă de control a desfășurat o acțiune de verificare la cafeneaya Starbucks din București Mall, sectorul 3 al Capitalei.
Potrivit ANPC, acțiunea s-a derulat în cadrul programului Academia Comisarilor, dedicat tinerilor comisari care se specializează alături de colegii lor cu experiență, în teren.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
După verificările realizate, comisarii CPCMB au constatat o serie de abateri și au aplicat următoarele sancțiuni:

- amendă contravențională, în valoare de 5.000 lei
- oprirea definitivă de la utilizarea a produselor alimentare neconforme
- oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor.
” Cafea cu gust ciudat! Gust dat de indolență și nepăsare! Așteptări mari, rezultate mici!”, spune Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Neregulile au fost următoarele:

- folosirea unor vitrine de vânzare asistată și agregate frigorifice neigienizate, cu impuriăți în strat masiv, lichide scurse, gheață și resturi alimentare, chedere depreciate, grătare cu urme de rugină
- utilizarea la fabricarea sucului de portocale, a unor fructe având menționat pe etichetă: "produs tratat cu imazalil", fără ca acestea să fie spălate în prealabil cu solvent pentru îndepărtarea substanței
- existența pavimentului neigienizat, cu plăci de gresie fisurată sau spartă.