În urma unei sesizări primite la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB), o echipă de control a desfășurat o acțiune de verificare la cafeneaya Starbucks din București Mall, sectorul 3 al Capitalei.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Potrivit ANPC, acțiunea s-a derulat în cadrul programului Academia Comisarilor, dedicat tinerilor comisari care se specializează alături de colegii lor cu experiență, în teren.
CITEȘTE ȘI FOTO Arabesque lansează în România, cu un nou magazin MatHaus, cea mai mare platformă logisticăDupă verificările realizate, comisarii CPCMB au constatat o serie de abateri și au aplicat următoarele sancțiuni:
CITEȘTE ȘI FOTO Arabesque lansează în România, cu un nou magazin MatHaus, cea mai mare platformă logistică- amendă contravențională, în valoare de 5.000 lei
- oprirea definitivă de la utilizarea a produselor alimentare neconforme
- oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor.
” Cafea cu gust ciudat! Gust dat de indolență și nepăsare! Așteptări mari, rezultate mici!”, spune Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Neregulile au fost următoarele:
CITEȘTE ȘI FOTO Un nou brand de pizza intră în România
- folosirea unor vitrine de vânzare asistată și agregate frigorifice neigienizate, cu impuriăți în strat masiv, lichide scurse, gheață și resturi alimentare, chedere depreciate, grătare cu urme de rugină
- utilizarea la fabricarea sucului de portocale, a unor fructe având menționat pe etichetă: "produs tratat cu imazalil", fără ca acestea să fie spălate în prealabil cu solvent pentru îndepărtarea substanței
- existența pavimentului neigienizat, cu plăci de gresie fisurată sau spartă.