România este a 22-a piața europeană pentru Westwing.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Extinderea pe piața românească reprezintă o nouă bornă importantă în cadrul planului companiei de a deveni “superbrandul în design” de pe continent.

“Odată cu lansarea în România, Westwing își continuă expansiunea, consolidându-și ambiția de a deveni Superbrandul în Design”, confirmă acum compania.
Cu sediul la München, Westwing este o platformă e‑commerce dedicată produselor pentru casă și un stil elegant de viață.
Oferă o gamă variată de articole, de la textile și mobilier, până la accesorii pentru bucătărie, iluminat, decorațiuni și covoare, atât sub brandul propriu, Westwing Collection, cât și prin parteneriate cu peste 3.000 de branduri terțe.

Compania a fost fondată în 2011 de Delia Lachance, anterior editor la revistele Elle și Elle Decoration, împreună cu alți patru antreprenori germani și s-a extins puternic în ultimul an, în prezent fiind activă în 22 de țări.
Pe lângă magazinele online, retailerul deține și o rețea de 9 magazine fizice, în Germania, Franța și Danemarca, 7 dintre acestea fiind deschise în acest an.
De la începutul anului, Westwing și-a lansat operațiunile pe 10 noi piețe: Luxemburg, Danemarca, Suedia, Croația, Finlanda, Slovenia, Norvegia, Ungaria, Grecia și acum România.
CEO-ul Andreas Hoehrning a oferit și câteva detalii despre strategiile din spatele deschiderilor de magazine online:

“Toate țările din Europa continentală urmează aceeași logică, având costuri marginale reduse de deservire: traduceri susținute de inteligența artificială, integrarea furnizorilor locali de servicii de livrare, marketing cu influenceri locali și marketing de performanță, cu randamente atractive în doar câteva luni”.
Pe termen mediu, Westwing tințește prezența “în aproape toate țările europene”.
Westwing a obținut venituri de 444 milioane de euro în 2024, în creștere cu 4% raportat la anul anterior. Valoarea brută a mărfurilor (GMV) vândute pe platformele grupului a crescut cu 12,7%, la 497 milioane de euro.
Compania s-a listat la bursa din Frankfurt în 2018, la acest moment având o capitalizare de aproximativ 246 milioane de euro.