FOTO Retailer german premium a intrat în România. Plan de a deveni “superbrandul în design” CONFIRMARE

Retailerul german de decorațiuni și mobilier premium Westwing, lider european în segmentul “Beautiful Living e commerce”, a intrat în România, confirmând informațiile prezentate anterior de Profit.ro.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
FOTO Retailer german premium a intrat în România. Plan de a deveni “superbrandul în design” CONFIRMARE

România este a 22-a piața europeană pentru Westwing.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Extinderea pe piața românească reprezintă o nouă bornă importantă în cadrul planului companiei de a deveni “superbrandul în design” de pe continent.

eMAG, restructurare în Ungaria. Vrea să vândă depozitul de 100 milioane de euro, primul construit în afara României și cel mai mare din regiune CITEȘTE ȘI eMAG, restructurare în Ungaria. Vrea să vândă depozitul de 100 milioane de euro, primul construit în afara României și cel mai mare din regiune

Profit.ro a relatat anterior că Westwing derulează o campanie agresivă de extindere, vizând prezența “în aproape toate țările europene” pe termen mediu.

“Odată cu lansarea în România, Westwing își continuă expansiunea, consolidându-și ambiția de a deveni Superbrandul în Design”, confirmă acum compania.

Cu sediul la München, Westwing este o platformă e‑commerce dedicată produselor pentru casă și un stil elegant de viață.

Oferă o gamă variată de articole, de la textile și mobilier, până la accesorii pentru bucătărie, iluminat, decorațiuni și covoare, atât sub brandul propriu, Westwing Collection, cât și prin parteneriate cu peste 3.000 de branduri terțe.

Starbucks declanșează concedieri CITEȘTE ȘI Starbucks declanșează concedieri

Compania a fost fondată în 2011 de Delia Lachance, anterior editor la revistele Elle și Elle Decoration, împreună cu alți patru antreprenori germani și s-a extins puternic în ultimul an, în prezent fiind activă în 22 de țări.

Pe lângă magazinele online, retailerul deține și o rețea de 9 magazine fizice, în Germania, Franța și Danemarca, 7 dintre acestea fiind deschise în acest an.

De la începutul anului, Westwing și-a lansat operațiunile pe 10 noi piețe: Luxemburg, Danemarca, Suedia, Croația, Finlanda, Slovenia, Norvegia, Ungaria, Grecia și acum România.

CEO-ul Andreas Hoehrning a oferit și câteva detalii despre strategiile din spatele deschiderilor de magazine online:

DECIZIE Amazon închide o rețea de magazine CITEȘTE ȘI DECIZIE Amazon închide o rețea de magazine

“Toate țările din Europa continentală urmează aceeași logică, având costuri marginale reduse de deservire: traduceri susținute de inteligența artificială, integrarea furnizorilor locali de servicii de livrare, marketing cu influenceri locali și marketing de performanță, cu randamente atractive în doar câteva luni”.

Pe termen mediu, Westwing tințește prezența “în aproape toate țările europene”.

Westwing a obținut venituri de 444 milioane de euro în 2024, în creștere cu 4% raportat la anul anterior. Valoarea brută a mărfurilor (GMV) vândute pe platformele grupului a crescut cu 12,7%, la 497 milioane de euro.  

Compania s-a listat la bursa din Frankfurt în 2018, la acest moment având o capitalizare de aproximativ 246 milioane de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0754 -0.0030-0.06 %
1 USD4.3210 +0.0048+0.11 %
1 GBP5.8121 -0.0044-0.08 %
1 CHF5.4306 -0.0046-0.08 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite