În 2021, platforma de eCommerce Gomag a depășit venituri în valoare de 2 milioane de euro și a înregistrat o creștere de 45% față de 2020, cu investiții de peste 250.000 de euro. Pentru 2022 estimează investiții de peste 500.000 de euro și vizează extinderea masivă la nivel internațional.
Topul categoriilor de produse vândute în 2021 pe Gomag a fost ocupat de Casă, grădină și unelte, Fashion, Health & Beauty și Produse pentru copii. Pentru 2022 se mențin tendințele de anul trecut și se observă o creștere tot mai mare pe nișa Produse alimentare și băuturi.

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
”Trăim vremuri de incertitudine. Însă nu e prima dată când se întâmplă asta. Indiferent cu ce ne confruntăm, cea mai importantă trăsătură care ne face să continuăm este abilitatea de a ne adapta. eCommerce-ul a crescut și va continua să o facă”, spune Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag.
Extinderea la nivel internațional
“Categoric, urmărim cu interes evoluția pieței de eCommerce în CEE. Am făcut deja un prim pas pentru extinderea Gomag la nivel internațional prin intermediul clienților care vând cross-border. Integrări cu procesatori de plăți sau transportatori cu activitate în afara granițelor României există deja în platformă, urmează și alte dezvoltări în acest sens”, spune Cosmin Dărăban.