Grupul spaniol Inditex, ce deține brandurile Zara, Pull&Bear sau Massimo Dutti, anunță un profit de 3,37 miliarde euro

Grupul spaniol Inditex, ce deține brandurile Zara, Pull&Bear sau Massimo Dutti, anunță un profit de 3,37 miliarde euro
scris 14 mar 2018

Grupul spaniol Inditex, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a raportat miercuri o creștere de 7% a profitului net anual, în pofida problemelor provocate de aprecierea monedei euro, grație unei creșteri de două cifre a vânzărilor online, informează Reuters.

Inditex, companie ce deține opt branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti și Pull&Bear, a realizat în anul financiar februarie 2017- ianuarie 2018 un profit net de 3,37 miliarde euro și venituri de 25,34 miliarde euro. Grupul spaniol a precizat că vânzările sale online au crescut cu 41% în ritm anual și au reprezentat 10% din vânzările totale în 2017.

Noua taxă auto: Introdusă din vară, cuantum de până la 3.000 euro, urmată de un impozit impus tuturor șoferilor CITEȘTE ȘI Noua taxă auto: Introdusă din vară, cuantum de până la 3.000 euro, urmată de un impozit impus tuturor șoferilor

Grupul Inditex deține în România 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Massimo Dutti. 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
zara
inditex