Importatorul de suplimente alimentare Secom își extinde acoperirea în zona de vest

Importatorul de suplimente alimentare Secom își extinde acoperirea în zona de vest
scris 4 apr 2018

Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, își extinde rețeaua proprie de retail prin deschiderea unui nou magazin,  în Arad. 

Investiția în magazinul Secom din Arad a fost de 40.000 de euro și face parte din strategia de extindere națională a companiei, în acest an planurile incluzând deschiderea a patru noi magazine proprii. 

În prezent, rețeaua de retail Secom numără 13 magazine în București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara și Arad. În plus, produsele Secom sunt comercializate prin magazinul online și în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național. 

Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife CITEȘTE ȘI Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife

Secom a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.

Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
secom
magazin
arad