INFOGRAFIC Calcule de Black Friday 2019: Bărbații vor fi mai cheltuitori decât femeile, dar ele vor cumpăra mai multe produse. Apar ghiduri pentru statul la cozi

INFOGRAFIC Calcule de Black Friday 2019: Bărbații vor fi mai cheltuitori decât femeile, dar ele vor cumpăra mai multe produse. Apar ghiduri pentru statul la cozi
scris 15 nov 2019

Deși Black Friday este sărbătorit în toată România, locuitorii unor orașe așteaptă reducerile mai mult decât alții. 

Cea mai mare creștere a interesului față de lichidările de stocuri de Black Friday a fost înregistrat în Iași. Imediat după ei s-au aflat locuitorii Sucevei și cei ai Bacăului.

Black Friday s-a bucurat de o mare popularitate și în rândul constănțenilor, care au ocupat poziția a patra. Pe ultimul loc s-au aflat locuitorii Brașovului.

Curios este că Bucureștiul s-a aflat abia pe locul 11 în clasificare, arată datele platformei Picodi.com.

INFOGRAFIC Calcule de Black Friday 2019: Bărbații vor fi mai cheltuitori decât femeile, dar ele vor cumpăra mai multe produse. Apar ghiduri pentru statul la cozi

Reducerile de preț de Black Friday sunt populare atât în rândul românilor, cât și al româncelor, dar bărbații sunt cei care, într-un număr mai mare, vor lua parte la Black Friday. Chiar 78% dintre bărbați vor profita de lichidările de stocuri de Black Friday – aceasta reprezintă o diferență de 4 puncte procentuale mai mult, față de cea reprezentată de sexul feminin. În schimb femeile se află pe primul loc, când vine vorba de numărul de produse, pe care le vor achiziționa: 3,7 articole versus 3,3 articole în rândul bărbaților. Mai mult, femeile petrec cu 18% mai mult timp la cumpărături față de bărbați.

Firmele închise temporar de ANPC, obligate să afișeze acest lucru la punctul unde își desfășoară activitatea CITEȘTE ȘI Firmele închise temporar de ANPC, obligate să afișeze acest lucru la punctul unde își desfășoară activitatea

Pe de altă parte, bărbații cheltuiesc aproape 200 de lei mai mult de Black Friday, în comparație cu cheltuielile femeilor. O româncă obișnuită este gata să cheltuiască 822 lei, iar un român, 964 lei. Bărbații, de Black Friday, cumpără cel mai des electronice și electrocasnice iar femeile - electronice și îmbrăcăminte. Printre cumpărătorii români de sex masculin, pe al treilea loc s-a găsit încălțămintea, iar rândul femeilor, parfumurile și cosmeticele.

Black Friday este în principal despre promoții, dar promoțiile pot fi diferite. Și în acest caz, femeile și bărbații au preferințe individuale. Femeile, printre reducerile preferate, au ales cuponul sau codul voucher. Pe locul doi s-a aflat o reducere mai mare pe un asortiment limitat, iar pe locul al treilea, o reducere mai mică pe tot asortimentul. În schimb reducerea preferată a bărbaților este o reducere mai mare pe un asortiment limitat. După aceasta s-au plasat codul voucher și o reducere mai mică pe întregul asortiment.

INFOGRAFIC Calcule de Black Friday 2019: Bărbații vor fi mai cheltuitori decât femeile, dar ele vor cumpăra mai multe produse. Apar ghiduri pentru statul la cozi

An de an, popularitatea cumpărăturilor pe internet crește, în special datorită evenimentelor precum Black Friday sau Singles’ Day. Printre persoanele care au declarat că vor lua parte la Black Friday, peste jumătate (61%) vor face cumpărături în magazinele online. 36% dintre respondenți au decis că vor vizita atât magazinele online, cât și cele staționare. Doar 3% dintre români vor alege doar magazinele staționare.

Unul dintre motivele care poate să creeze disconfort în timpul cumpărăturilor în magazinele staționare este statul la cozi. Deși în România situația nu este chiar atât de rea, în multe țări apar diferite ghiduri despre cum să ne pregătim pentru a rezista așteptărilor lungi de Black Friday. Însă nu toți sunt gata să stea la cozi interminabile, pentru a plăti pentru cumpărături. Printre respondenți, chiar 33% dintre bărbați și 25% dintre femei au declarat că vor renunța la achiziție, dacă va trebui să stea foarte mult la coadă.

Această grupă a cumpărătorilor, care se decide să facă cumpărături online, are o treabă mai ușoară, pentru că poate face achiziții toată ziua, fără să trebuiască să-și facă griji pentru cozi. În internetul românesc, apogeul activității cumpărătorilor cade pe orele 19:00 și 20:00. Consumatorii cumpără acasă, la birou sau în timpul călătoriei – 64% dintre românii anchetați au recunoscut, că fac cumpărături în timpul serviciului.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
black friday 2019
reduceri
cumparaturi