447 de firme, din care 17 mari companii, cu activități în comerțul de alimente, băuturi și tutun au fost verificate de Ministerul Finanțelor, într-o campanie privind publicitatea înșelătoare și comparativă.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Inspectorii ministerului au anunțat că au analizat mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul online, presa scrisă, panotaj stradal, broșuri, pliante etc și au decis că este cazul să transmită avertismente pentru mesajele publicitare pe care aceștia le consideră că ar fi neconforme.
Carrefour a folosit mesajul "Suntem cei mai ieftini din cartier!", iar Profi "Mai ieftin, mai bun, mai aproape!", reclame care, în opinia Finanțelor, nu ar fi conforme.
În perioada următoare vor fi inițiate verificări și la agențiile de turism și lanțurile de farmacii.