L Brands este din nou în discuții pentru vânzarea Victoria’s Secret, la o evaluare triplă

L Brands este din nou în discuții pentru vânzarea Victoria’s Secret, la o evaluare triplă
scris 27 apr 2021

L Brands este din nou în discuții pentru vânzarea brandului de lenjerie Victoria’s Secret, la o evaluare de 2-3 miliarde dolari, aproape triplu față de evaluarea de 1,1 miliarde dolari pe care o obținuse în urmă cu un an, conform CNBC.

În primăvara anului trecut, tranzacția prin care L Brands urma să vândă 55% din Victoria's Secret către compania de private equity Sycamore Partners a eșuat, cele două părți ajungând la o înțelegere în vederea anulării acordului de vânzare.

Atunci, fondul de investiții s-a declarat nemulțumit de măsurile legate de pandemia de Covid-19 adoptate de brandul de lenjeriePrintre aceste măsuri se numără închiderea magazinelor Victoria's Secret din SUA în luna martie și neplata chiriei pentru luna aprilie.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Acordul de vânzarea a unui pachet majoritar la Victoria's Secret, pentru 525 de milioane de dolari, a fost confirmat în februarie 2020. L Brands urma să păstreze o participație de 45% la brandul de lenjerie, administrată printr-o companie separată.

CEO-ul L Brands, Les Wexner a decis să demisioneze după acuzații de hărțuire în cadrul companiei, victime fiind angajatele și modelele Victoria’s Secret. Les Wexner a fost criticat și pentru relațiile apropiate cu investitorul Jeffrey Epstein, acuzat de trafic sexual implicând zeci de minore, care i-a administrat averea timp de 20 de ani.

Pe lângă acuzațiile privind hărțuirea și promovarea misoginismului, vânzările companiei au fost afectate și de orientarea cumpărătorilor către online și articole de lenjerie intimă mai confortabile, în detrimentul mall-urilor, respectiv al sutienelor cu "push-up" pentru care marca Victoria's Secret este renumită.

Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex feminin.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
l brands
victoria's secret
vanzare victoria's secret
sycamore partners
hartuire
epstein
ceo victoria's secret