Lensa.ro, un start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare și ochelari de vedere, lansat în 2013 cu 500 euro, a deschis în București un showroom și anunță că a depășit pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri în prima jumătate a anului.
Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro. În momentul de față, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.
În primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți, în această perioadă.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de EURO în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury", a declarat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.
În primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți, în această perioadă.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (28 ani) și Florin Niță (40 ani).
„Am început afacerea Lensa.ro în 2013, cu 500 de euro, într-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce-ului din România”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa.ro