Lanțul bulgar de cofetării Nedelya a angajat noi experți, care vor aplica pentru România o strategie concentrată pe online

Lanțul bulgar de cofetării Nedelya a angajat noi experți, care vor aplica pentru România o strategie concentrată pe online
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 5 feb 2018

Lanțul bulgar de cofetării Nedelya, afacere de familie care activează pe piața locală de peste 2 ani, a angajat noi experți în comunicare, din Bulgaria, care vor aplica pentru România o strategie de publicitate concentrată pe achiziționarea de prăjituri online.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

"În România există un public mai larg față de Bulgaria, cu o parte semnificativă a traficului organic către site“, și-au argumentat noii comunicatori strategia pe care se pregătesc să o aplice pentru România.

Lanțul de cofetării și cafenele a fost fondat la Sofia în 1993.

Nedelya a deschis primul magazin din România în 2015, în cadrul Băneasa Shopping City. Rețeaua locală de cofetării este formată în prezent din 8 magazine, toate fiind situate în centre comerciale.

CLB publică topul celor mai vândute cărți în anul 2017. Ce au citit românii anul trecut și care au fost cele mai căutate cărti pentru perfecționare CITEȘTE ȘI CLB publică topul celor mai vândute cărți în anul 2017. Ce au citit românii anul trecut și care au fost cele mai căutate cărti pentru perfecționare

Compania are peste 35 de magazine și mai mult de 340 de angajați în Bulgaria și România, piață care generează 10% din vânzările companiei.

Nedelya a înregistrat în 2016, anul ultimelor date oficiale publicate, pierderi de peste 340.000 lei, cu aproape 30% mai mari față de anul precedent, în condițiile unei creșteri de peste 5 ori a afacerilor.

Afacerile companiei au totalizat în 2016 aproape 1,1 milioane de lei, cu o creștere de aproape 430% față de 2015, când au fost de aproximativ 200.000 lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
nedelya
cofetarie
retail
afaceri