Lensa își continuă expansiunea în offline

Lensa își continuă expansiunea în offline
scris 20 mai 2021

Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 20 mai, la Ploiești, cel de-al zecelea showroom, în urma unei investiții de 100.000 de euro.

Magazinul Lensa de la Ploiești este cea de-a treia investiție făcută de companie anul acesta, după inaugurările de la Galați și Pitești. Bugetul de investiții pentru anul 2021 este de peste 600.000 euro în extinderea rețelei cu șase noi magazine de optică.

eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale CITEȘTE ȘI eMAG a atins nivelul “net zero” al emisiilor de dioxid de carbon pentru operațiunile sale

Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 800.000 euro. 

Magazinul online și offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creștere comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înființare, pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani are circa 200.000 de comenzi anual.

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa
ochelari