LifeBox lansează un meniu zilnic cu două mese principale și o gustare, adaptat pentru persoanele care stau acasă

LifeBox lansează un meniu zilnic cu două mese principale și o gustare, adaptat pentru persoanele care stau acasă

FOTO: Florin Scarlat, Radu Bălăceanu și Lukasz Kuzniar

scris 7 apr 2020

LifeBox este o platformă online prin care se poate comanda mâncare în mai multe variante de meniuri personalizate din punct de vedere kilocaloric.

Radu Bălăceanu, care a pus bazele proiectului LifeBox alături de Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar, vorbește despre măsurile luate pentru igienizare și prevenție împotriva Covid-19, dar și despre modul în care LifeBox s-a adaptat în această perioadă. Compania a lansat recent un produs nou adaptat pentru persoanele care stau acasă.

1. Care au fost primele măsuri pe care le-ați luat în această perioadă?

Chiar înainte să izbucnească starea de urgență, am fost precauți și am schimbat fluxurile interne, astfel colegii de la birouri au început să lucreze 100% remote, am reorganizat turele în departamentul de producție și am luat toate măsurile necesare de igienizare și de prevenție împotriva răspândirii COVID-19, astfel încât să minimizăm riscul unei posibile contaminări, atât a angajaților cât și a clienților noștri. În ceea ce privește zona de producție (bucătăria), nu ne-am limitat doar la normele pe care ni le-au impus organele de control abilitate din domeniu, ci am triplet numărul dezinfectărilor pe suprafețele din acest spațiu. De asemenea, am suplimentat măsurile de protecție și de dezinfectare a tuturor zonelor de lucru, recepție marfă, mașini de transport și orice alt spațiu din incinta sediului nostru ce intră în contact cu angajații. Mai mult decât atât, am regândit fluxurile operaționale, am suspendat posibilitatea clienților de a face plata în numerar și am limitat contactul cu livratorii, astfel încât livrarea se face cu lăsarea produselor în fața ușii. (contactless delivery).

2. Ați simțit o schimbare a comportamentului consumatorului în această perioadă? V-ați adaptat produsul?

Impactul crizei fiind unul rapid, s-a simțit și în comportamentul consumatorului, schimbare care atrage consecințe nu doar în sectorul din care facem parte, ci pentru toate business-urile cu expunere directă către consumator. În același ritm alert, am încercat și noi să ne adaptăm pieței, astfel, am venit în sprijinul clienților noști printr-un produs nou - ComfortBox, la un preț mai accesibil - de la 33 lei gândit special pentru această situație care îți asigură 2 mese sănătoase și 1 gustare/zi, gătite în siguranță din ingrediente variate. Acest meniu nu a venit doar în ajutorul clienților noștri, ci și al asociației Zi de Bine, căreia ne-am alăturat în strângerea de fonduri pentru spitale și personalul medical, că ei să fie în siguranță și să aibă echipamente cu care să ne vindece. Au nevoie de resurse în lupta cu COVID-19: echipamente medicale, echipamente de protecție, dezinfectanți, teste diagnostic. Astfel din fiecare meniu nou comandat am hotărât să donăm 2 RON către această cauză și să ne încurajăm clienții să ne susțină și să doneze prin intermediul butonului din pagina de checkout.

3. Care sunt soluțiile sau sfaturile pe care le oferi antreprenorilor pentru a trece cât mai lin prin această perioadă de criză?

Deși pandemia de coronavirus a generat o cădere liberă a unor industrii, antreprenorii trebuie să fie motivați să meargă mai departe și să nu le fie frică să riște, chiar dacă asta poate însemna să își modifice modul de funcționare și modelului de business existent.

Noi am reușit în timp record să ne mobilizăm întreaga echipă și să pivotăm de la modelul nostru de business și vom continua să ne adaptăm noilor provocări, care cu siguranță nu vor întârzia să apară. Vă îndemnăm să gândiți la rece, să acționați rapid și în același timp să fiți alături de cei care au atâta nevoie de noi în aceste momente dificile și să sprijiniți, în măsura în care puteți, inițiativele civice și private din România care se luptă să găsească soluții în diminuarea răspăndirii virusului și a situției de criză.

LifeBox lansează un meniu zilnic cu două mese principale și o gustare, adaptat pentru persoanele care stau acasă

viewscnt
Afla mai multe despre
lifebox
comanda mancare