Metro cumpără compania de servicii alimentare Pro a Pro, pentru a se extinde pe piața franceză

Metro cumpără compania de servicii alimentare Pro a Pro, pentru a se extinde pe piața franceză
scris 8 iul 2016

Retailerul german Metro AG va achiziționa compania franceză de servicii alimentare Pro a Pro de la grupul belgian Colryt, pentru a se extinde pe piața franceză, transmite Reuters.

Deși Metro și Colryt au refuzat să dea publicității valoarea tranzacției, surse care au dorit să-și păstreze anonimatul au declarat, pentru Reuters, că al patrulea retailer european ar putea plăti 200 milioane de euro (221 milioane de dolari) pentru compania franceză.

Franța este una din cele mai importante piețe pentru divizia Metro Cash & Carry, care are 92 de magazine în această țară, în timp ce Pro a Pro furnizează alimente direct școlilor, spitalelor, restaurantelor cafenelelor și firmelor de catering din Franța.

Pro a Pro are 1.700 de angajați și anul trecut a generat vânzări de 670 milioane de euro la aproximativ 42.000 de clienți.

Bulgaria investighează Kaufland, Billa, Lidl și Metro pentru formarea unui cartel CITEȘTE ȘI Bulgaria investighează Kaufland, Billa, Lidl și Metro pentru formarea unui cartel

Metro Group este una dintre cele mai mari și mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de locații în 29 de țări și peste 220.000 de angajați. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din București. Astăzi, rețeaua numără 32 de magazine în 24 de orașe. 

Sursa:Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
metro
franta
alimente