Minea, Angst: Ne-am restructurat, am făcut tot ce trebuia făcut; la ora actuală suntem în targetul planificat; deschidem cel puțin 3 magazine până la sfârșitul verii. Nu pot însă să fac un plan până la sfârșitul anului când nu știu ce se întâmplă mâine

Minea, Angst: Ne-am restructurat, am făcut tot ce trebuia făcut; la ora actuală suntem în targetul planificat; deschidem cel puțin 3 magazine până la sfârșitul verii. Nu pot însă să fac un plan până la sfârșitul anului când nu știu ce se întâmplă mâine
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 19 feb 2021

Grupul Angst, unul dintre principalii jucători din industria cărnii, va deschide în februarie un magazin în București și încă cel puțin alte 2 unități până la sfârșitul verii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Rețeaua Angst include în prezent două magazine, ambele în București – unul în Piața Chibrit, iar celălalt în cartierul Tei. Cel de-al treilea magazin va fi amplasat tot în capitală, mai precis în Piața Mihail Kogălniceanu. Extinderea rețelei va continua cu alte 2-3 unități pe care Angst vrea să le deschidă până la sfârșitul verii, dar acestea nu vor fi singurele inaugurări din acest an.

“Nu pot să fac un plan până la sfârșitul anului când nu știu ce se întâmplă mâine, depinde de cum vor merge vânzările și piața. Investiția este de 80.000-150.000 de euro pentru un magazin mic”, a declarat pentru Profit.ro Sorin Minea, proprietarul Angst.

eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți

El a precizat că investițiile grupului vor totaliza în acest an cel mult 2 milioane de euro, din care o sumă de 1,2 milioane de euro va fi alocată modernizării fabricii Salsi, procesul fiind în derulare.

Anul trecut, pandemia COVID a dus la o scădere de piață în industria alimentară, iar trendul este posibil să continue în 2021. Și business-ul Angst a resimțit efectele pandemiei, afacerile grupului scăzând mai ales în prima parte a anului, urmată de o revenire a vânzărilor.

“Nu pot să spun că suntem într-o situație proastă. Ne-am restructurat, am făcut cam tot ce trebuia făcut. (...) La ora actuală suntem în targetul planificat”, spune Minea.

Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan CITEȘTE ȘI Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan

Proprietarul Angst, care conduce și Federația Patronatelor din Industria Alimentară (Romalimenta), se așteaptă la un nou an dificil pentru industria de profil.

“Decembrie 2020 a fost mai prost decât decembrie acum doi ani, ianuarie și februarie mai slab cantitativ ca vânzări față de anul trecut. Pe piețele externe, toți spun că există o scădere. Bănuiesc că și în România va fi la fel”, completează acesta.

Grupul Angst include o fabrică de preparate din carne la Buftea, o fabrică de produse crud-uscate la Sinaia (Salsi) și furnizează totodată produse gata pentru consum.

Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România CITEȘTE ȘI Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România

Produsele Angst sunt disponibile în marile rețele comerciale și în magazinele proprii.

Angst a avut în trecut o rețea semnificativă de magazine, de peste 20 de unități, operată inițial pe cont propriu, ulterior sub franciza Carrefour, pentru ca în 2014 acestea să fie cumpărate de Mega Image.

viewscnt
Afla mai multe despre
angst magazine