Nestlé - vânzări în ușoară scădere

Nestlé - vânzări în ușoară scădere
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 oct 2023

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, raportează vânzări totale de 68,8 miliarde franci elvețieni în primele nouă luni ale anului, în ușoară scădere de la 69,1 miliarde franci elvețieni în perioada similară din 2022.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Profit.ro organizează pe 23 octombrie Profit E-commerce - Ediția a IV-a, cu sprijinul  Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank.

Programul evenimentului poate fi văzut AICI

”Creșterea organică a atins 7,8%, cu pricing de 8,4% și o creștere internă reală (RIG) de -0,6%. Creșterea s-a înregistrat la scară largă, acoperind toate regiunile geografice și categoriile de produse. Vânzările totale raportate au scăzut cu 0,4% la 68,8 miliarde franci elvețieni (nouă luni în 2022: 69,1 miliarde franci elvețieni). Creșterea organică prognozată pentru 2023 rămâne între 7% și 8%”, anunță grupul.

ULTIMA ORĂ Carnea artificială, interzisă în România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Carnea artificială, interzisă în România

În Zona Europa, vânzările au fost de 14,1 miliarde franci elvețieni, față de 14 miliarde franci elvețieni în primele nouă luni din 2022, scrie News.ro.

”Creșterea organică a fost de 8,8%, cu pricing de 11,1%. Creșterea internă reală a fost de -2,3%, ca urmare a constrângerilor de capacitate și a acțiunilor de optimizare a portofoliului. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 1,3% până la 14,1 miliarde franci elvețieni. Creșterea în Zona Europa a fost susținută de pricing, dezvoltarea puternică a vânzărilor pentru comerțul electronic și în canalele out-of-home. Zona a înregistrat câștiguri de cotă de piață la hrana pentru animale de companie și la nutriția pentru sugari și copii de vârstă mică. Din punct de vedere al categoriei de produse, principalul contribuitor la creștere a fost Purina PetCare, datorită ofertelor diferențiate pentru mărcile premium Felix, Gourmet și Purina ONE. Cafeaua a înregistrat o creștere de o singură cifră, cu focus pe NESCAFÉ”, arată compania.

Dulciurile au înregistrat o creștere de o singură cifră, cu câștiguri continue de cotă de piață pentru KitKat. Nestlé Professional a înregistrat o creștere de două cifre, condusă de băuturi. Categoria de Nutriție pentru sugari și copii de vârstă mică a înregistrat o creștere de o singură cifră, bazată pe formulele premium, în special NAN. Categoria de produse alimentare a înregistrat o creștere de o singură cifră, cu dezvoltări robuste ale vânzărilor pentru Maggi. În al treilea trimestru, tranzacția pentru crearea unui joint-venture pentru pizza congelată în Europa a fost finalizată.

„Nestlé România a încheiat primele nouă luni ale anului cu o creștere organică de 19%, creștere provenită de la toate cele 10 categorii. Am continuat implicarea în comunitate prin proiectele de responsabilitate socială și prin donații către Banca pentru Alimente, care s-au ridicat la 43 de tone de alimente în valoare de 121.723 de euro”, declară Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestlé
produse alimentare
vanzari