Nestle plătește 2,3 miliarde de dolari pentru preluarea producătorului canadian de vitamine Atrium Innovations

Nestle plătește 2,3 miliarde de dolari pentru preluarea producătorului canadian de vitamine Atrium Innovations
scris 6 dec 2017

Nestle va plăti 2,3 miliarde de dolari pentru preluarea producătorului canadian de vitamine Atrium Innovations, pentru a-și extinde prezența pe piața produselor destinate îngrijirii sănătății comercializate fără prescripție medicală și a compensa în acest fel evoluția mai slabă a afacerilor cu alimente ambalate, transmite Reuters.

Cel mai mare producător de alimente aambalate din lume cumpără producătorul de vitamine, probiotice și înlocuitori de alimente de la un grup de investitori condus de Permira Funds.

Atrium Innovations va face parte din divizia Nestle Health Science, care comercializează deja produse nutriționale pentru persoane cu anumite afecțiuni medicale.

Nestle, producătorul produselor alimentare pentru copii Gerber, hranei pentru animale Purina și cafelei Nescafe, este presat de acționarul activist Third Point să îmbunătățească valoarea pentru investitori.

VIDEO Microsoft lansează primele laptopuri cu Windows care folosesc procesoare produse de Qualcomm și promit autonomie de o zi CITEȘTE ȘI VIDEO Microsoft lansează primele laptopuri cu Windows care folosesc procesoare produse de Qualcomm și promit autonomie de o zi

Acordul reflectă ambiția Nestle de a deveni o companie specializată în nutriție, sănătate și bunăstare și declarațiile în acest sens făcute de noul director general Mark Schneider, care a identificat produsele pentru îngrijirea sănătății comercializate fără prescripție medicală drept o prioritate. Afacerile grupului cu alimente ambalate încetinesc ca urmare a schimbării preferințelor cumpărătorilor.

Reuters a relatat săptămâna trecută că Nestle mai analizează lansarea unei oferte de preluare a  diviziei de produse pentru îngrijirea sănătății a grupului german Merck, care produce la rândul ei vitamine.

Compania germană Merck are o prezență importantă pe piețele emergente, în timp ce Atrium se concentrează pe piețele dezvoltate.

Atrium are șapte fabrici în Statele Unite, Canada, Europa și Argentina, iar pentru 2017 anticipează vânzări în valoare de 700 de milioane de dolari. Cel mai important brand al companiei este cel al suplimentelor Garden of Life.

Preluarea este a patra efectuată de Nestle în ultimele luni. Compania a anunțat în septembrie achiziția producătorului de alimente vegetariene Sweet Earth și a producătorului de cafea Blue Bottle, iar în noiembrie preluarea producătorului de cafea Cold-Brew.

Achiziția Atrium ar urma să se încheie în primul trimestru al anului viitor.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
atrium innovations
nestle