Philip Morris International și Scuderia Ferrari continuă colaborarea pentru a promova viziunea unui viitor fără fum

Philip Morris International și Scuderia Ferrari continuă colaborarea pentru a promova viziunea unui viitor fără fum
scris 21 feb 2018

Philip Morris International Inc. (PMI) și Scuderia Ferrari și-au extins parteneriatul până în anul 2021, continuând astfel colaborarea de peste 40 de ani între cele două companii. Noul parteneriat își va îndrepta atenția către conturarea unui viitor fără fum – o lume în care toți consumatorii de țigarete convenționale vor trece la produse alternative mai puțin dăunătoare, fără fum.  

“Vrem să le oferim celor 1,1 miliarde de bărbați și femei, utilizatori de țigarete convenționale, posibilitatea de a face alegeri mai bune și mai informate. Ne angajăm să ne folosim de toate resursele disponibile, inclusiv activitățile legate de sporturile cu motor pentru a accelera ritmul acestei schimbări revoluționare, în beneficiul persoanelor care fumează, al sănătății publice, dar și al societății. Suntem recunoscători pentru contribuția pe care Scuderia Ferrari o aduce acestei cauze”, a declarat André Calantzopoulos, Chief Executive Officer al PMI.

Philip Morris arată că, pentu companie, este foarte important să contribuie la conștientizarea realizării unui viitor fără fum la nivel global, care este acum posibil datorită inovației, evoluției științei și a tehnologiei. Pe lângă angajamentul ferm al PMI în atingerea acestui țel, este necesar ca autoritățile avizate, experții în sănătate publică, comunitatea științifică și societatea civilă să îmbrățișeze schimbarea și să ajute la construirea unui plan de reglementare, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor adulților fumători.

"Scuderia Ferrari este partenerul perfect într-o astfel de provocare, aducând în acest acord spiritul de pionierat, combinația ideală dintre inovație și tehnologie, dar și o neobosită căutare de noi provocări. Planul PMI nu prevede o comunicare specifică pentru produs. Ne așteptăm ca în lunile următoare să revenim cu detalii suplimentare.

Prin arderea tutunului se generează fum, dar și o vastă categorie de substanțe toxice și dăunătoare, substanțe de cele mai multe ori asociate bolilor provocate de consumul de țigarete convenționale. Din momentul în care în anul 2008 am devenit o companie publică, am investit peste 4,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta și construi capacitatea de producție pentru un portofoliu larg de produse cu un potențial redus de risc. În 2017, după numai doi ani de la începerea comercializării, aproape 40% din investițiile noastre comerciale la nivel mondial au fost dedicate acestor produse inovatoare. Suntem mândri că într-o perioadă atât de scurtă, conform estimărilor noastre, aproape 5 milioane de persoane au încetat deja să mai consume țigaretele tradiționale și au trecut la produsele noastre cu un potențial redus de risc. Ambiția noastră pe termen scurt este ca cel puțin unul din trei consumatori, 40 de milioane de bărbați și femei, vor face același lucru până în anul 2025.

Cu sprijin reglementar adecvat, acest număr ar putea fi mult mai mare până atunci. Sperăm ca inițiativa anunțată astăzi va fi un catalizator important", arată compania.

Philip Morris International Inc. (PMI) este liderul mondial al industriei de tutun, ce deține șase dintre top 15 branduri și produse la nivel internațional, ce sunt comercializate în peste 180 de piețe. Alături de fabricarea și comercializarea țigaretelor, incluzând Marlboro, brandul de țigarete numărul unu mondial, dar și al altor produse de tutun, PMI este implicat în dezvoltarea și comercializarea produselor cu risc redus (Reduced-Risk Products – RRPs) și folosește termenul de ”produse cu risc redus” pentru produsele care au potențialul de a reduce riscul individual și efectele nocive asupra populației, o alternativă pentru fumatul tradițional. Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produs, dotări tehnologice de ultimă generație și parteneri științifici de top, PMI își dorește să realizeze un portofoliu de produse cu risc redus, ce va conține cât mai multe oferte care să satisfacă preferințele fumătorilor, dar care să îndeplinească toate reglementările actuale. 

În 1993, Philip Morris International a deschis o sucursală în București și, patru ani mai târziu, compania a început construcția unei fabrici ultra-moderne în Otopeni. Philip Morris comercializează astăzi aproape 40 de variante de mărci și are peste 800 de angajați. Philip Morris International (PMI) sprijină reglementări cuprinzătoare a produselor de tutun bazate pe principiul reducerii substanțelor dăunătoare. În 2015, compania a lansat tehnologia IQOS pe plan local, făcând parte din strategia inovatoare pentru produse cu risc scăzut.

viewscnt
Afla mai multe despre
pmi
ferrari