Planurile 5 to go pentru 2021: Peste 100 de noi cafenele și extindere internațională

Planurile 5 to go pentru 2021: Peste 100 de noi cafenele și extindere internațională
scris 11 ian 2021

Lanțul de cafenele 5 To Go, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, estimează că în acest  an va depăși 300 de cafenele și vizează extinderea pe plan internațional.

„S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reușit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depășit 220 de locații per total, la nivel național, deși am închis 10, și chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcții și am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Există un potențial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, așa că și obiectivele pe care eu și echipa ni le setăm sunt ambițioase pe plan mediu și lung. Cred că putem depăși 300 de locații în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse business-uri, și cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.

Ne vom concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail și îmi doresc să reușim extinderea în plan internațional a business-ului. Am și-o certitudine, aceea că îmi doresc să ‘alerg’ pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, și vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesioniști, pasionați, care pot ține pasul cu noi și care să aibă aceeași viziune, disciplină și empatie”, spune Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Un an de la raportarea primului deces provocat de noul coronavirus, în China CITEȘTE ȘI Un an de la raportarea primului deces provocat de noul coronavirus, în China

Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți. 

Și în 2021, inovația va fi în prim plan la 5 to go, în materie de produse, concepte și campanii. Va fi lansată cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări este în topul preferințelor de multă vreme. Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.

Înființat în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, lanțul de cafenele 5 to go a depășit pragul de 220 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
5 to go
cafenele