Producătorul apei minerale Borsec, afaceri în creștere cu 13% anul trecut

Producătorul apei minerale Borsec, afaceri în creștere cu 13% anul trecut
scris 20 apr 2016

Grupul Romaqua, cel mai mare îmbuteliator de apă minerală naturală de pe piața locală, deținut de oamenii de afaceri Octavian Crețu și Nicolae Palfi, a avut anul trecut afaceri de 632 de milioane de lei, în creștere cu 13% față de anul precedent.

Pentru 2016, reprezentanții companiei estimează o creștere de 3% a vânzărilor până la valoarea de 650 de milioane de lei.

Compania are 2.150 de angajați și zece sucursale. Grupul Romaqua are șapte fabrici, iar portofoliul său cuprinde mărcile de apă minerală Borsec, Aquatique, Stânceni, sucurile Giusto și berile Albacher, Dorfer și Muhlbacher.

Halvest Holding, noul acționarul majoritar al Frigorifer: Potențialul de creștere al companiei este foarte mare pe mai multe direcții CITEȘTE ȘI Halvest Holding, noul acționarul majoritar al Frigorifer: Potențialul de creștere al companiei este foarte mare pe mai multe direcții

Borsec are o cotă de piață în volum de 26,1%, și 31,7% în valoare, conform datelor furnizate de compania Market Vektor. Exportul de apă minerală naturală Borsec se realizează în 19 țări.

“Dacă în 1806 se îmbuteliau 3 milioane de litri de apă minerală, în 2015 am ajuns să îmbuteliem aproape 350 milioane de litri”, a spus Radu Lăzăroiu, managing director Romaqua Group.

Principalele branduri care se luptă pentru o felie din piața de apă minerală, estimată la 300-350 de milioane de euro, sunt Borsec, Dorna, Bucovina, Izvorul Minunilor sau Aqua Carpatica.

viewscnt
Afla mai multe despre
borsec
romaqua
vanzari