Grupul Jidvei, unul dintre principalii jucători pe piața vinurilor din România, raportează vânzări cu 13% mai mari în 2017 față de anul anterior și peste 14 milioane de sticle vândute.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Segmentele premium și superpremium au avut cea mai mare creștere, respectiv cu 30% față de anul anterior. În ceea ce privește vinul bag-in-box, Jidvei a vândut, în anul 2017, peste 1 milion de litri.
CITEȘTE ȘI România și-a redus exporturile și a crescut importurile de îmbrăcăminte. Cu toate acestea, înregistrează un excedent de un miliard de euroCompania a continuat anul trecut investițiile în dezvoltare, acestea fiind direcționate către achiziționarea de echipamente și utilaje pentru viticultură, precum și către extinderea capacității de producție și depozitare a cramelor – capacitatea depășește, în prezent, 30 milioane litri. Valoarea echipamentelor achiziționate pentru lucrările agricole a depășit 2.5 milioane euro, iar a celor pentru modernizarea cramei Jidvei a fost de aproximativ 4 milioane euro.
Grupul Jidvei este unul dintre cei mai mari producători de vin din România, având 2.500 de hectare de vie și crame la Jidvei, Tăuni, Blaj și Bălcaciu.