Profi continuă expansiunea și deschide două magazine în Blaj și Feldioara

Profi continuă expansiunea și deschide două magazine în Blaj și Feldioara
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 12 feb 2016

Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis două noi magazine, în Blaj (jud. Alba) și Feldioara (jud. Brașov), rețeaua ajungând astfel la 373 de supermarketuri la nivel național, a anunțat compania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Planurile Profi din acest an presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.

De la începutul anului, Profi a mai deschis patru magazine.

Noul magazin din Blaj funcționează în format standard și are o suprafață totala de 780 metri pătrați.

Unitatea deschisă în Feldioara este operată în format Loco, cu o suprafață totală de 338 metri pătrați.

Rețeaua Profi este prezentă în 178 de localități din toate județele și are peste 9.500 de angajați.

Compania operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.

Directorul general al Profi, Daniel Cîrstea, arăta că retailerul a încheiat anul 2015 cu o creștere de 40% a ciferi de afaceri. La această estimare, cifra de afaceri a Profi a ajuns la 2,58 miliarde lei.

Retailerul a înregistrat, în 2014, o cifră de afaceri de 1,84 miliarde lei (415 milioane euro), în creștere cu 26,6% față de 2013, și un profit net de 27,32 milioane lei (6,15 milioane euro), cu 1,7% mai mare. Profi ocupă locul nouă pe piața românească de retail după cifra de afaceri.

Cîrstea estimează că 2016 va fi un an la fel de bun ca și 2015. El spune că planurile de extindere a rețelei vor continua și după 2016, targetul fiind de 1.000 de magazine până în 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
profi
magazine
extindere