Inditex, proprietarul Zara, și-a majorat vânzările online cu 95% în luna aprilie, când magazinele sale au fost închise în contextul pandemiei în mare parte din Europa, dar a înregistrat prima sa pierdere trimestrială din istorie, vânzările din primul trimestru al acestui an scăzând la 3,3 miliarde euro, de la 5,9 miliarde euro în intervalul similar din anul trecut.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Aceasta a generat o pierdere trimestrială de 409 milioane euro pentru grupul spaniol Inditex, care mai deține în portofoliu, printre altele, brandurile Bershka și Pull & Bear.
Acum, retailerul se așteaptă ca vânzările online să atingă un sfert din total în 2022, de la 14% în 2019. În acest sens, grupul va cheltui anual 900 de milioane de euro, în următorii trei ani, inclusiv pentru platforma online, dar și va închide peste 1.000 de magazine mai mici în acest proces.
Grupul Inditex este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, deținând o rețea de aproape 7.500 de magazine fizice și având operațiuni online pe circa 50 de piețe.