Raportând pierderi în urcare, croatul Branko Roglic, care distribuie brandurile Gucci, Puma, Ferrari, Burberry, Disney, Energizer, aduce în România un manager din Bulgaria

Raportând pierderi în urcare, croatul Branko Roglic, care distribuie brandurile Gucci, Puma, Ferrari, Burberry, Disney, Energizer, aduce în România un manager din Bulgaria
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 6 sep 2018

Distribuitorul de branduri pe piața românească Egea Orbico, în portofoliul căruia se află mărci precum Gucci, Escada, Dolce&Gabanna, Hugo Boss, Puma, Lacoste, Mont Blanc, Ferrari, Burberry, Disney, Barbie, Energizer, Karl Lagerfeld, Tchibo, controlat de omul de afaceri croat Branko Roglic, l-a adus în România, ca administrator, pe bosniacul Fedja Vukovic, Director Comercial al filialei din Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a lucra la Orbico Bulgaria, Vukovic a fost, până în martie 2016, General Manager al Orbico Serbia.

El a mai lucrat la Procter&Gamble ca Sales Manager și Kraft Foods International (cu brandurile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim's, Barni, Oreo, Tuc, Belvita, Tassimo) ca Brand Manager.

Recent, Orbico a intrat în Promenada Mall, cu un magazin la parterul centrului comercial din București.

Valigeria, magazin ce comercializează produse din domeniul bags&luggage, vine în București după ce a așteptat 3 ani toate aprobările CITEȘTE ȘI Valigeria, magazin ce comercializează produse din domeniul bags&luggage, vine în București după ce a așteptat 3 ani toate aprobările

În toamnă, firma a renunțat la spațiile de depozitare din comuna Voluntari și a venit spre centrul Capitalei, amenajând un depozit în apropiere de Piața Romană.

Depozitul de lângă Piața Romană

Depozitul de lângă Piața Romană

În primăvara anului trecut, Profit.ro a anunțat că omul de afaceri croat Branko Roglic a devenit unicul proprietar al firmei, cumpărând cu 3,35 milioane euro pachetul de 40% din părțile sociale pe care îl deținea antreprenorul grec Michelis Ilias, administratorul companiei.

Egea Orbico este distribuitorul în România al unui număr mare de branduri din categoria produselor de înfrumusețare, a produselor alimentare și non alimentare, aparatelor tehnice și electrice, a produselor farmaceutice, jucăriilor, produselor textile, țigări precum și uleiuri de motor. Clienții companiei sunt fac parte din categoria marilor rețele internationale, a rețelelor de comerț cu amănuntul până la magazinele en gros, drogheriilor , farmaciilor, comercianților locali independenți, antreprenorilor B2B și a canalelor specializate de vânzări.

Distribuitorul face parte din grupul croat Orbico, înființat în 1998 de croatul Branko Roglic. Grupul este prezent astăzi în 17 țări din regiune: Croația, Bosnia, Ungaria, Macedonia, Polonia, Slovacia, Albania, Bulgaria, Cehia, Republica Moldova, Slovenia, Austria, Kosovo, Muntenegru, Serbia, Ucraina și România, precum și în Germania.

VIDEO Johnny Neill, proprietar brand Whitley Neill, la Profit LIVE: Un gin artizanal intră pe piața românească CITEȘTE ȘI VIDEO Johnny Neill, proprietar brand Whitley Neill, la Profit LIVE: Un gin artizanal intră pe piața românească

În România, afacerea era coordonată de grupul croat Orbico (60% din părți sociale) al lui Branko Roglic și de Egea Cosmetics SRL (40%), administrată de grecul Michelis Ilias.

Cele două părți s-au înțeles însă, în luna martie 2017, ca Egea Cosmetics să cedeze Orbico întregul său pachet de părți sociale, în schimbul a 3,35 milioane euro, croatul Branko Roglic devenind astfel unic deținător al companiei din România.

În 2016, cu 121 de angajați, Egea Orbico a înregistrat în România o cifră de afaceri de 86,9 milioane lei (67,8 milioane lei în 2015) și un profit net de 1,1 milioane lei, similar anului precedent.

Anul trecut, cu 137 de angajați, afacerile au urcat la 90 milioane lei, fiind însă indicată o pierdere de 9,4 milioane lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
roglic
orbico
brand
magazine
ilias