În weekendul reducerilor (15 - 17 noiembrie), românii au cumpărat și plătit online de peste 245 de milioane de lei, în creștere cu 24% în comparație cu 2018. Luând în considerare atât comenzile plătite online, cât și cele cu numerar la livrare, românii au cheltuit peste 1,2 miliarde de lei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În sistemul PayU România au fost generate 499.632 de tranzacții, în creștere cu 33% față de anul trecut. Aproximativ 80% din această sumă, respectiv peste 198 de milioane de lei, s-a înregistrat în ziua de vineri, 15 noiembrie.
CITEȘTE ȘI Google Assistant lansează un flux personalizat de știri audioMinutul de aur a stabilit un nou record în materie de plăți online: în intervalul 7:27-7:28 s-au înregistrat 2.140 de plăți online, aproape dublu față de anul trecut.
Topul cumpărăturilor online rămâne și anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria eTail și servicii.
Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 484 de lei, cu 18% mai mică decât anul trecut, în timp ce coșul mediu de cumpărături în rate a crescut cu 5% și a ajuns la 974 de lei. Peste 37% din totalul volumelor au fost achitate cu un card în rate fără dobândă.
Topul tranzacțiilor online din weekendul reducerilor:
- Cea mai mare tranzacție online a fost de 57.949 lei, coșul de cumpărături conținând produse IT&C
- Pe locul al doilea se află o tranzacție de peste 47.000 lei
- Pe locul al treilea se află o tranzacție de 34.511 lei
Topul primelor 6 țări după numărul de plăți online înregistrat în platforma PayU este:
- Marea Britanie – 6.8%
- Ungaria – 3.7%
- SUA – 0.5%