Activitatea a opt unități de alimentație publică din stațiunile Eforie Nord și Eforie Sud a fost oprită în urma mai multor nereguli ce pun în pericol sănătatea turiștilor, depistate de comisarii Protecției Consumatorilor într-o acțiune organizată timp de două zile, a informat marți șeful Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Constanța, Horia Constantinescu.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Potrivit acestuia, nereguli au fost constatate și pe plaje, nefiind îndeplinită prevederea legală potrivit căreia șezlongurile să fie amplasate pe cel mult pe 70% din suprafață, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Chinezii au început să cumpere cantități record de banane din străinătate"În acțiunea organizată vineri și astăzi (marți - n.r.) au fost vizate atât locații de alimentație publică, cât și plaja. Marea majoritate a plajelor ocupau peste cei 70% prevăzuți de lege, iar multe dintre locațiile de alimentație publică au fost oprite ca prestare de servicii pentru deficiențe majore ce pun în pericol pe lângă sănătatea viața consumatorilor, turismul în general. Din zece locații de alimentație publică, opt au fost oprite. Pentru plajă, s-a luat măsura remedierii deficiențelor chiar în cadrul acțiunii de control", a declarat Constantinescu.
Potrivit acestuia, CJPC Constanța a propus Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului introducerea unui cazier contravențional, pentru a se putea ține evidența agenților economici care încalcă în mod repetat prevederile legale.