Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, în concurență cu Profi, a ajuns la 1.470 de unități și prezintă obiectivul de 2.000 unități până în 2023, sub ținta inițială

Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, în concurență cu Profi, a ajuns la 1.470 de unități și prezintă obiectivul de 2.000 unități până în 2023, sub ținta inițială
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 mar 2021

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, atrăgând anul trecut 360 de noi antreprenori independenți și având în prezent peste 1.470 de unități.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lanțul este în competiție directă cu retailerul Profi, care include peste 1.400 de magazine în mai bine de 640 de localități și 23.000 de angajați și caută în continuare parteneri.

În urmă cu doi ani, rețeaua Metro și-a schimbat planul, calculând să își dubleze magazinele și să atingă 1.720 unități în 4 ani, în condițiile în care, în toamna anului 2017, planul era să ajungă la 2.000 de magazine până în anul 2020.

Acum, LaDoiPași a calculat că a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1.400 de magazine și prezintă obiectivul de 2.000 de magazine de proximitate care operează sub umbrela francizei LaDoiPași până în anul 2023.

Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei

“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am deschis un număr record de magazine în plină pandemie”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash & Carry România.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest.

„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.

FOTO Primele imagini cu VW Taigo, un crossover coupe, concurent cu Ford Puma CITEȘTE ȘI FOTO Primele imagini cu VW Taigo, un crossover coupe, concurent cu Ford Puma

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ladoipași
metro cash&carry