Românii pot plăti cu cardul cafeaua cumpărată de la automatele Nescafe

Românii pot plăti cu cardul cafeaua cumpărată de la automatele Nescafe
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 4 mai 2017

La un an după ce a introdus plata prin SMS la automatele de cafea, Nestle Professional, divizia de “out of home” a Nestle România, anunță că doritorii de cafea pot plăti de acum și cu cardul bancar la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Până în prezent, Nestlé Professional a echipat peste 200 de automate NESCAFÉ Alegria care acceptă plata prin intermediul cardului în orașe precum București, Iași, Cluj - Napoca, Craiova, Brașov, Deva, Hunedoara, Sibiu, Galați și Bacău. Procesul continuă, iar până la finalul anului 2019, rețeaua urmează să fie extinsă prin implementarea acestui tip de plată la toate automatele, potrivit unui comunicat Nestle Professional.

“Dacă acum câțiva ani românii erau reticenți în a plăti prin intermediul cardului, în prezent din ce în ce mai mulți aleg acest tip de plată când merg la cumpărături, inclusiv pentru sume cu valori mici, de până la 10 lei. La finalul anului 2016 existau peste 11,8 milioane de carduri active în România. Astfel, prin intermediul unui parteneriat cu Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, Nestlé Professional lansează o campanie de promovare la punctele de vânzare prin care încurajează românii să utilizeze plata prin card contactless chiar și atunci când își cumpără o cafea de la automatele NESCAFÉ Alegria”, se arată în comunicat.

CE organizează concursuri cu premii și o vânătoare de proiecte în campania “Europa în regiunea mea“ CITEȘTE ȘI CE organizează concursuri cu premii și o vânătoare de proiecte în campania “Europa în regiunea mea“

Potrivit celor mai recente date Mastercard, rata de creștere a volumelor tranzacționate prin carduri contactless este de cel puțin 5,5 ori mai mare în România decât media europeană. În același timp, valoarea medie tranzacționată contactless este cu 12% sub media europeană, ceea ce indică preferința românilor pentru plata contactless a unor cumpărături uzuale, de valori mici, precum o cafea. În 2015, unul din cinci români deja plătea cu cardul sume mai mici de 10 lei, iar în ultimii ani se constată o creștere a numărului de tranzacții contactless de valori mici.

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în prezent având 900 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé. La nivel mondial, grupul elvețian Nestlé este prezent în 85 de țări, cu un număr de 436 de fabrici și 335.000 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestle
nescafe allegria
mastercard
parteneriat
plata card