Apple și Google continuă să domine, pentru al 5-lea an consecutiv, ierarhia celor mai prestigioase 100 de mărci din lume, Microsoft reușind însă să depășească Coca-Cola pentru poziția a treia, iar Facebook să intre în Top 10. Ferrari, Netflix și portalul Salesforce.com au intrat pe listă.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Clasamentul, realizat de Interbrand, măsoară valoarea unei mărci prin combinarea performanțelor financiare, a influenței pe piață și a prețurilor.
Aproape o treime din topul acestui an este formată din companii auto și tehnologice.
Toyota a căzut de pe locul 5 pe 7, Amazon a urcat de pe 8 pe 5, iar Facebook a intrat în Top 10, după ce anul trecut era pe 15.
Pentru prima dată, Interbrand a inclus pe lista brandurilor analizate Ferrari (locul 88), Netflix (78) și portalul Salesforce.com (84) au intrat pe listă.
Clasamentul de anul trecut poate fi văzut AICI.