Unul dintre cei mai importanți producători de tăiței instant din Coreea de Sud vine în România

Unul dintre cei mai importanți producători de tăiței instant din Coreea de Sud vine în România

Foto Nongshim

Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 22 mai 2024

Nongshim, unul dintre cei mai importanți producători de tăiței instant din Coreea de Sud, își pregătește intrarea în România, după ce tocmai a intrat în două lanțuri de supermarketuri din Franța, E. Leclerc și Carrefour.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics

Producătorul coreean va folosi ofertele sale extinse de la punctele de vânzare E. Leclerc și Carrefour ca o trambulină pentru a intra în alte țări europene, precum Spania, Italia, Suedia și Danemarca, dar și România, conform datelor analizate de Profit.ro.

Tranzacție: The New Originals Company, parte a holdingului de investiții Raiffeisen, cumpără Inedit Food, afacerea cu produse din soia a Dr. Oetker România CITEȘTE ȘI Tranzacție: The New Originals Company, parte a holdingului de investiții Raiffeisen, cumpără Inedit Food, afacerea cu produse din soia a Dr. Oetker România

„Cu partenerul nostru Carrefour, ne gândim să intrăm în Belgia, Polonia și România, precum și în Spania și Italia, unde Carrefour operează deja”, este mesajul Nongshim.

Compania intenționează deja să înființeze o corporație de vânzări în Europa, pentru a-și spori prezența în regiune.

O brutărie celebră, închisă după 30 de ani: Smartworking ne-a luat clienții! CITEȘTE ȘI O brutărie celebră, închisă după 30 de ani: Smartworking ne-a luat clienții!

Brandul Shin Ramyun, lansat în 1986, a fost liderul dominant pe piața coreeană de tăiței instant mai bine de trei decenii, fiind de asemenea, popular în străinătate.

Anul trecut, Shin Ramyun a înregistrat un record de 1,21 trilioane de woni (903 milioane de dolari) în vânzări globale, o creștere cu 14% față de anul precedent.

Kingfisher își crește veniturile în România. Recent a închis încă un magazin Brico Depot CITEȘTE ȘI Kingfisher își crește veniturile în România. Recent a închis încă un magazin Brico Depot

 Nongshim a fost fondată în 1965 sub numele de Lotte Food Industrial Company. Numele a fost schimbat în Nongshim în 1978.

viewscnt
Afla mai multe despre
taitei
coreea