Vânzările Daltet, brand românesc de obiecte sanitare și mobilier de baie, susținute de cererea ridicată venită din segmentul rezidențial

Vânzările Daltet, brand românesc de obiecte sanitare și mobilier de baie, susținute de cererea ridicată venită din segmentul rezidențial
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 nov 2020

Dalet, brand românesc de obiecte sanitare și mobilier de baie aflat în portofoliul Delta Studio și destinat segmentului smart luxury, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro în primele nouă luni din 2020, în creștere cu 42% față de aceeași perioadă din 2019, când vânzările au ajuns la 1,6 milioane de euro. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Principalele canale de vânzări ale produselor din gama Dalet sunt showroom-urile Delta Studio și ale rețelei de distribuitori (41%), dezvoltatorii imobiliari (28%), magazinul online al Delta Studio și alte platforme (21%) și segmentul horeca (4%).

Tranzacție potențială majoră la vârful brokerajului imobiliar: JLL poate cumpăra Cushman & Wakefield. În România, JLL tocmai a devenit lider CITEȘTE ȘI Tranzacție potențială majoră la vârful brokerajului imobiliar: JLL poate cumpăra Cushman & Wakefield. În România, JLL tocmai a devenit lider

„Pe baza rezultatelor înregistrate în primele nouă luni, care au venit pe fondul unei creșteri a lucrărilor de construcții și amenajări din segmentul rezidențial, pentru întregul an 2020, estimăm o creștere de 50%  a cifrei de afaceri față de 2019”, a declarat Dragoș Bonea, proprietar al furnizorului de amenajări interioare Delta Studio, din portofoliul căruia face parte brandul Dalet. „Pentru 2021 mizăm pe o creștere similară, chiar dacă piața va fi afectată, cel puțin în primul semestru, de pandemia de COVID-19. Datorită competitivității produselor Dalet, considerăm că vom putea câștiga o cotă însemnată de piață pe segmentul vizat, așa cum am reușit și în 2020.”

Investițiile totale în dezvoltarea brandului Dalet au atins nivelul de 2,5 milioane de euro și au fost demarate acum patru ani.

Gama Dalet include un număr de 650 de produse. 

viewscnt
Afla mai multe despre
dalet
delta studio
obiecte sanitare