Viofanny mizează pe vânzări mai mari din „Produs în Bucovina”

Viofanny mizează pe vânzări mai mari din „Produs în Bucovina”
scris 22 oct 2020

Viofanny, producător de lactate din orașul Săveni, județul Botoșani, raportează pentru primele nouă luni din 2020 vânzări de aproape 850.000 de lei, cu un coș mediu de cumpărături care a variat între 70 și 80 de lei.

Compania comercializează produsele în județe din regiunea Moldovei, ca și în București, Brașov, Brăila, Buzău, Constanța, Iași, Piatra Neamț și Roman prin listarea în Carrefour, sub brandul „Produs în Bucovina”. Anul acesta au crescut și solicitările pentru comenzi online, dată fiind listarea pe platforme online care comercializează produse locale. 

Tranzacție: Agroland preia activitatea platformei Avicola Mihăilești, cu 6 ferme, intră pe piața ouălor de consum și confirmă că pregătește listarea la bursă CITEȘTE ȘI Tranzacție: Agroland preia activitatea platformei Avicola Mihăilești, cu 6 ferme, intră pe piața ouălor de consum și confirmă că pregătește listarea la bursă

Chiar dacă anul acesta au fost și perioade când vânzările au scăzut, dat fiind faptul că ultimele trei luni din an cuprind și perioada sărbătorilor de iarnă, reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere a vânzărilor. Compania deține și două magazine proprii în orașele Botoșani și Suceava.

Viofanny deține în portofoliu cinci produse atestate tradițional.

Estimările pentru acest an presupun depășirea cifrei de vânzări din 2019 cu 10%. Anul precedent, compania a avut o cifră de afaceri de peste 1,36 milioane de lei. Pentru creștere, producătorul mizează, în principal, pe atragerea de noi clienți și pe extinderea zonei de distribuție. 

viewscnt
Afla mai multe despre
viofanny
lactate