SeedBlink listează MOCAPP

SeedBlink listează MOCAPP
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 oct 2020

SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din regiune, continuă seria listărilor cu un startup din Marketing Tech.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

MOCAPP este o platformă de publicitate pe piața din România, cu o bază de date de influenceri din România și Republica Moldova. 

Dezvoltatorul imobiliar Forty Management&Investments, condus de Lucian Azoiței, a obținut autorizația de construire pentru proiectul mixt Central District Viitorului 134 CITEȘTE ȘI Dezvoltatorul imobiliar Forty Management&Investments, condus de Lucian Azoiței, a obținut autorizația de construire pentru proiectul mixt Central District Viitorului 134

MOCAPP lansează acum o rundă nouă de finanțare, targetând suma de 175.000 euro pentru investiție pe SeedBlink prin equity crowdfunding. Evaluarea "pre-money" a companiei este de 2,2 milioane euro.

Suma va fi folosită pentru dezvoltarea de noi instrumente pentru utilizatorii platformei, creșterea nivelului de interacțiune și a prezenței în regiune. Planurile fondatorilor MOCAPP sunt ca, la finalul anului 2021, bugetele totale rulate prin platformă să crească de la 180.000 de euro, anul acesta, la aproximativ 400.000 de euro, în 2021

Platforma MOCAPP a fost lansată în noiembrie 2019 de Florin Grozea. În ultimele 12 luni, circa 1.000 de profesioniști au testat platforma, cu aproximativ 300 de colaborări. Platforma reunește în prezent circa 700 de influenceri din România, Republica Moldova și alte 5 țări și cuprinde aproximativ 190.000 de data points (informații despre influenceri, link-uri, demografice, statistici, onorarii etc), instrumente de cercetare și implementare a campaniilor publicitare.

La nivel global, piața de Influencer Marketing are un volum de peste 8 miliarde dolari, conform cifrelor disponibile în Europa și Statele Unite, și un ritm de creștere accelerat, dublându-și valoarea la fiecare doi ani. Piața din Centrul și Estul Europei va fi de ordinul sutelor de milioane de euro anual în 2024, cu o creștere susținută în fiecare an.

viewscnt
Afla mai multe despre
seedblink
mocapp