Dragoș Anastasiu (Eurolines): Avem niște lucruri cu care putem defila în turism, doar că trebuie să ne formăm un brand. Amintiri despre apariția logo-ul frunză în mandatul Elenei Udrea

Dragoș Anastasiu (Eurolines): Avem niște lucruri cu care putem defila în turism, doar că trebuie să ne formăm un brand. Amintiri despre apariția logo-ul frunză în mandatul Elenei Udrea
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 iun 2022

Antreprenorul Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România și fondator al Rethink România, susține că România are niște lucruri cu care poate ”defila” , doar că trebuie să-și formeze un brand. Referitor la frunza devenită simbol al turismului românesc pe vremea când Elena Udrea conducea ministerul de resort, spune că a fost aleasă de oameni din industrie și că „putea să fie o frunză, un copac, o apă, putea să fie orice altceva, atât de puțin conta, dacă făceam ce trebuia să facem la momentul respectiv”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Noi nu avem un brand, am avut un logo în zona turistică, acea frunză despre care se spune că ar fi a Elenei Udrea și e păcat că se întâmplă așa. Eu am fost parte din acel proces împreună cu mulți colegi din industrie. Noi am ridicat mâna, în  momentul în care am avut trei opțiuni, am ridicat mâna pentru frunză. Tot procesul a durat un an de zile,  pe Elena Udrea am văzut-o la prima ședință și la ultima. În rest, nu a participat. A fost un proces profesionist făcut”, a declarat Dragoș Anastasiu în emisiunea Insider Politic difuzată de Prima Tv.

VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile Bursei – Curaj de 1,1 miliarde de lei. Cum au reușit doi bancheri să ajungă printre cei mai mari dezvoltatori de pe piața locală CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile Bursei – Curaj de 1,1 miliarde de lei. Cum au reușit doi bancheri să ajungă printre cei mai mari dezvoltatori de pe piața locală

Anastasiu a ținut să menționeze că acel logo nu a costat „milioanele despre care s-a spus” explicând că în spatele adoptării acelui logo a fost un întreg proces.

„Nu mai contează ce a fost. Contează că acum avem un Consiliu Național de brand, un parteneriat public-privat așa cum ar trebui să se întâmple în turism în general și acest Consiliu de brand, voluntar, nu costă nimic, s-a apucat de treabă așa cum poate un organism voluntar. (...)  Trebuie să ne apucăm să construim, cu răbdare, cu perseverență, bazându-ne pe ce avem bun”, adaugă specialistul în turism.

viewscnt
Afla mai multe despre
dragos anastasiu
turism
brand d
logoe tara