Ritz-Carlton va lansa în premieră trei nave mici de croazieră ultra-luxoase

Ritz-Carlton va lansa în premieră trei nave mici de croazieră ultra-luxoase
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 iun 2017

Ritz-Carlton, brandul premium al Marriott International, va lansa în premieră pentru un operator hotelier trei nave mici de croazieră ultra-luxoase, prima dintre acestea urmând să devină operațională la sfârșitul lui 2019, relatează Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Navele care vor fi construite în cadrul noului concept Ritz-carlton Yacht Collection vor avea un design open-concept care va răsturna experiența tradițională a croazierelor, scrie News.ro.

Prima navă va fi lansată la sfârșitul lui 2019, iar rezervările vor putea fi făcute din luna mai a anului 2018.

”Afacerile trebuie diversificate”, a spus directorul general al Ritz-Carlton, Herve Humler, în timpul unui interviu.

EXCLUSIV Proprietarul Eurolines, Dragoș Anastasiu, negociază achiziția Happy Tour CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Proprietarul Eurolines, Dragoș Anastasiu, negociază achiziția Happy Tour

După extinderea cu succes pe segmentul reședințelor sub brand propriu și al stațiunilor de șase stele, pe care Ritz-Carlton operează sub marca ultra-premium Reserve, Humler a spus că există numeroase date care susțin extinderea în sectorul croazierelor.

Unul dintre argumentele majore este că sectorul croazierelor s-a extins în medie cu 8,5% pe an, din 1981, dar există puține nave ultra-premium.

Acest fapt, combinat cu datele proprii ale companiei, potrivit cărora 400.000 dintre clienții Ritz-Carlton merg în croaziere, înseamnă că există deja o bază de clienți și o oportunitate solidă de marketing.

”Avem nevoie de 12.000 de pasageri pentru a umple anual o navă, așa că dacă nu depășim capacitatea, vom fi aproape”, a spus Humler.

Cum intenționează Humler să concureze cu operatori de croazilere de lux consacrați precum Crystal Cruises, Seabourn, Silversea și Regent Seven Seas? Prin construirea unei nave ”anti-corazieră”, cu accent pe spațiu, intimitate și flexibilitate.

Fredrik Johansson, proprietar și director general al companiei suedeze Tillberg Design, a proiectat numeroase nave, ca Viking, Norwegian, Azamara, Costa, Cunard, dar este pentru prima oară când creează standarde de design de la zero, pentru proiectul Ritz-Carlton.

Pentru a face acest lucru, Johansson s-a inspirat de la superyachturi ca Azzam, Eclipse, Nauta și Maserati, nu de la competitorii săi.

”Dorim un aspect suplu, alungit și elegant. Majoritatea navelor din port arată la fel, dar nu și acestea. Vreau efectul Maserati. Vreau ca oamenii să le vadă și să se întrebe cât de amețitoare sunt în interior”, a spus el.

Johansson se gândește la vasele lungi de 190 de metri ca la niște hibrizi între navele mici ultra-luxoase și yachturi.

În timp ce vasele mici de croazieră pot transporta circa 650 de pasageri, iar un super-yacht câteva zeci, noile nave vor avea o capacitate de 298 de pasageri și 149 de apartamente.

Navele vor avea numeroase opțiuni pentru masă, spații publice și relaxare, private și comune.

Johansson are încredere că acești factori vor pune navele sale într-o categorie aparte, diferită de cea a vaselor tradiționale de croazieră, fără aglomerație, cozi și agitație.

viewscnt
Afla mai multe despre
ritz-carlton
nave de croaziera