Austria scumpește schiatul

Austria scumpește schiatul
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 oct 2022

Prețurile pentru instalațiile de transport pe cablu în unele stațiuni de ski din Austria vor fi cu peste 10% mai mari la iarnă din cauza crizei energetice, informează DPA.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În mai multe regiuni din Austria, reprezentanții companiilor de transport pe cablu se așteaptă la o majorare, în medie, a prețurilor de aproximativ 8% înainte de începutul sezonului de schi, arată rezultatele unui sondaj publicat de agenția de presă APA.

Persoanele de pe platforma pentru adulți OnlyFans, puse de ANAF la plată CITEȘTE ȘI Persoanele de pe platforma pentru adulți OnlyFans, puse de ANAF la plată

Franz Hörl de la Camera de Comerț a Austriei a subliniat faptul că această creștere este în realitate mai mică decât rata actuală a inflației. În luna septembrie, prețurile de consum în Austria au fost cu 10,5% mai mari decât în luna septembrie a anului trecut, scrie Agerpres.

În stațiunea St. Anton din Tyrol, cel mai mare domeniu schiabil din Austria, biletul pentru o zi va costa acum 67 de euro în loc de 61 de euro. În provincia Salzburg, prețul biletelor practicate de marile stațiuni de schi vor crește cu 6,5% până la 11%.

"După doi ani de pandemie, actualele costuri la energie sunt următoarea provocare pentru stațiunile de schi", spune Helmut Holzinger, directorul operatorului de transport pe cablu Hinterstoder and Wurzeralm (HiWu). Cu toate acestea, Holzinger a subliniat că aceste costuri mai mari "nu vor fi transferate în totalitate pe seama clienților". Biletele în acest sezon vor fi cu 8% mai scumpe.

De asemenea, operatorii instalațiilor de transport pe cablu vor să facă economii la electricitate, de exemplu prin reducerea vitezei de rulare de la 5-6 metri pe secundă până la 4-4,5 metri pe secundă. Cu toate acestea, Franz Hörl a recunoscut că va fi dificil să fie implementate aceste măsuri fără a afecta experiența turiștilor. Hörl a menționat posibilitatea de a opri încălzirea scaunelor sau de restricționarea schitului pe timpul nopții ca măsuri necesare pe care operatorii vor avea dificultăți în a le implementa.

viewscnt
Afla mai multe despre
schiat
austria