MOL semnează o nouă achiziție pe nișa restaurantelor - va cumpăra 9 restaurante sub brandul Marché

MOL semnează o nouă achiziție pe nișa restaurantelor - va cumpăra 9 restaurante sub brandul Marché
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 mar 2021

Grupul petrolier ungar MOL va efectua o nouă achiziție pe nișa restaurantelor, urmând să cumpere 9 restaurante sub brandul Marché, alături de benzinării din Ungaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Achiziția, care necesită aprobarea Oficiului pentru protecția concurenței pe piață, este în conformitate cu strategia actualizată pe termen lung a MOL, care pune accent pe afacerea companiei cu serviciile pentru consumatori, indică MTI.

Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice

Din 2015, MOL a deschis 185 de cafenele Fresh Corner și sandwich-uri ca parte a acestei strategii.

Fresh Corner este un proiect lansat de grupul MOL în 2015, care acordă importanță gastronomiei și cumpărăturilor pentru acasă. MOL a implementat conceptul Fresh Corner în peste 330 de stații la nivelul Europei Centrale și de Est.

Mol a înregistrat o pierdere netă de 56 de milioane de dolari în anul pandemiei, 2020, după ce în 2019, realizase un profit net atribuibil acționarilor de 770 milioane de dolari, iar în 2018 unul de peste 1,1 miliarde dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
mol
rezultate
pierdere
pandemie
coronavirus
covid