Activitățile de marketing vor fi preluate de echipa de la sediul central din Tallinn, Estonia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Decizia urmărește reducerea costurilor administrative și operaționale aferente menținerii unei entități separate și îmbunătățirea eficienței și performanței marketingului, este argumentul companiei.
Anterior, în octombrie, TextMagic a vândut platforma de comerț electronic Voog și software-ul de marketing Edicy, achiziționate în 2023, către compania estoniană de software Erply, invocând diferențe de viziune în ceea ce privește direcția afacerii.
Prețul de vânzare a fost 800.000 de euro.
TextMagic, fondată la Tallinn în 2001, este listată din 2021 pe Nasdaq First North Baltic, o piață alternativă pentru companiile în creștere, în prezent având o capitalizare de piață de 15,4 milioane de euro.
Compania are aproximativ 60 de angajați și operațiuni în Estonia, Marea Britanie și România.
Platforma sa de SMS pentru afaceri este folosită de peste 22.000 de companii, în principal în SUA, Canada și Marea Britanie, piețe care generează aproape 90% din vânzările totale.
TextMagic a raportat venituri consolidate de 10 milioane de euro după primele 9 luni ale anului, în coborâre cu 8% față de perioada similară din 2024, pe fondul fluctuațiilor de curs valutar și al scăderii numărului de utilizatori activi în SUA.
Subsidiara din România, TM Marketing Ops SRL, cu 9 angajați, a obținut afaceri de 3,43 milioane de lei anul trecut, în creștere de la 2,55 milioane de lei în 2023.
Câștigul net a urcat la aproape 218.000 de lei, de la 59.822 de lei în anul precedent.
Printre clienții agenției de marketing se numără UrbanCoffee.ro, EcoHome Solutions, NovaBeauty Skincare și TechNest.















