Facebook a actualizat platforma Messenger, una dintre noutăți fiind opțiunea de a achita cumpărăturile direct din aplicație, a anunțat compania fondată de Mark Zuckerberg.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În aprilie, Facebook a lansat platforma Messenger pentru boți, pentru a facilita interacțiunea dintre utilizatorii serviciului de chat și companii.
În cele cinci luni de la lansare, dezvoltatorii și companiile au adăugat peste 30.000 de boți pentru Messenger, iar din această săptămână, aplicația permite firmelor să își vândă produsele și serviciile direct consumatorilor, fără ca aceștia să fie trimiși către site-uri externe.
Momentan, butonul “Buy Now” (“Cumpără Acum”) este disponibil pentru un număr restrâns de companii din Statele Unite ale Americii, opțiunea urmând să fie extinsă și pentru utilizatorii din alte regiuni.
Potrivit TechCrunch, Facebook lucrează cu mai multe companii în vederea implementării opțiunii, printre care Visa, MasterCard, American Express, Paypal și Braintree.
Facebook Messenger a depășit recent cifra de un miliard de utilizatori activi lunar, la doar cinci luni după ce WhatsApp, serviciul de mesagerie pe mobil pentru care Facebook a plătit 19 miliarde de dolari, a reușit o performanță similară.