Banca Comercială Română (BCR) a încheiat un protocol de colaborare cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), prin care va afla ce venituri au clienții care vor credite, ceea ce va reduce timpul pentru formalități, se arată într-un comunicat de presă.
Clienții nu vor mai trebui să aducă o adeverință de venit de la angajator, toate datele privind situația veniturilor fiind la dispoziția băncii, dacă aceștia își dau acordul ca banca să verifice datele ANAF.
“Estimăm că, facilitarea procesului de creditare va genera o scădere a timpului de aprobare a dosarului de credit cu 60%, ceea ce înseamnă credite rapide și timp câștigat pentru clienții noștri”, a declarat Roxana Cristea, șef departament credite persoane fizice, BCR.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Clienții care își încasează veniturile în cont deschis la BCR vor putea obține credite de nevoi personale, carduri de credit sau descoperit de cont în cel mult trei ore de la momentul depunerii cererii de credit.
În cazul clienților care realizează venituri care nu se regăsesc în evidentele ANAF, banca poate solicita în continuare documente suplimentare de venit, se mai arată în comunicat.
De la începutul anului, mai multe bănci au semnat astfel de acorduri de colaborare cu ANAF.