Numărul reclamațiilor întemeiate din sectorul poștal a crescut anul trecut cu 103,7%, la 50.549, operatorii de profil acordând despăgubiri de 4,18 milioane de lei, de la 2,59 milioane de lei în 2013, potrivit datelor autorității de reglementare în comunicații (ANCOM).
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Despăgubirile din 2014 au fost acordate pentru 18.700 de petiți, iar cele din 2013 pentru 9.518 de plângeri.
Din totalul reclamațiilor înregistrate anul trecut, în număr de 177.800 (124.003 petiții în 2013), 71,1% au fost reclamații neîntemeiate (126.430), de la 80% ((99.191) în 2013..
Din totalul petițiilor neîntemeiate, 61,4% au fost adresate furnizorilor de servicii poștale privați, de la 88,58% în 2013, iar 9,7% furnizorului de serviciu universal, Poșta Română. În 2013, operatorul poștal național a primit 11,4% din totalul plângerilor.
Numărul total de trimiteri poștale a crescut anul trecut cu 10,5%, la 623,2 milioane.
Poșta Română a avut o cotă de 58,9% din piața de profil, de la 68,1% în 2013.