Levi Strauss anticipează un profit ridicat în acest an, după depășirea estimărilor trimestriale, datorită revenirii puternice, peste așteptări, a cererii pentru jeanșii și jachetele companiei, pe toate piețele sale, după pandemia de Covid-19, transmite Reuters, citată de News.ro.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, ucb
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Clienții care își reîmprospătează garderobele după carantinele și restricțiile de câteva luni legate de Covid-19 stimulează vânzările de blugi și haine de stradă ale Levi, American Eagle) și Abercrombie & Fitch.
"Aproximativ 35% dintre consumatorii din SUA și-au schimbat dimensiunile taliei. O parte dintre acestea în creștere, iar altele în scădere, un alt motiv pentru care oamenii să iasă și să-și actualizeze garderoba", a declarat directorul general Charles Spuse Bergh în conferința de prezentare a profiturilor trimestriale.
Levi beneficiază, de asemenea, de colaborările sale cu o serie de mărci, inclusiv Valentino, și de strategia sa de dezvoltare a vânzărilor directe către consumatori, care în mare parte a contribuit la creșterea marjei brute ajustate cu 6,7 puncte procentuale, până la 58,2% în al doilea trimestru.
Promoțiile mai mici, creșterea prețurilor și economiile făcute la aprovizionare au susținut, de asemenea, marjele, a spus compania, cunoscută pentru blugii Signature și Levi's 501.
CITEȘTE ȘI VIDEO Cîțu le-a povestit liberalilor cum își cumpăra blugi pe vremea lui CeaușescuProprietarul mărcilor Denizen și Dockers prognozează un profit pe acțiune în anul fiscal 2021 cuprins între 1,29 dolari și 1,33 dolari, peste estimările de 1,15 doalari. De asemenea, Levi prevede ca veniturile din a doua jumătate a anului să fie peste nivelurile pre-pandemice din 2019.
Veniturile nete s-au dublat la 1,28 miliarde dolari în al doilea trimestru încheiat la 30 mai, depășind estimările Refinitiv IBES, de 1,21 miliarde dolari.
Cu excepția elementelor excepționale, Levi a câștigat 23 de cenți pe acțiune, comparativ cu estimările de 9 cenți.
Veniturile prin canale digitale au crescut cu 75%, pe măsură ce oamenii au fost atrași de ușurința de a primi comenzile livrate la ușă.
Levi a declarat că își va îmbunătăți afacerile digitale prin investiții în centrele de distribuție și în programul său care permite clienților să preia comenzi online în magazine.