Justin Bieber a lansat linia vestimentară „Drew”, intitulată astfel după al doilea prenume al său, ce cuprinde haine de zi, scrie The Hollywood Reporter.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cântărețul canadian a anunțat această lansare la începutul anului, prin scoaterea la vânzare a unor papuci pentru hoteluri, scrie News.ro.
„Drew” cuprinde tricouri, hanorace și pantaloni, toate purtând logo-ul smiley face ori fiind inscripționate cu numele colecției.
Prețurile obiectelor vestimentare variază între 48 și 148 de dolari, iar descrierea publicată pe site-ul companiei este: „Locul în care poți fi tu însuți. Blah blah blah. Poartă ca și când nu ți-ar păsa”.
Bieber a făcut din numele companiei lui marcă înregistrată în februarie 2018.