Ministerul Finanțelor Publice a început o procedură de licitație deschisă pentru a încheia un contract de achiziții publice, în vederea achiziționării unor servicii de mentenanță pentru un imobil, cu o valoare estimată la 348.250 lei.
Potrivit unui anunțat postat în SEAP, Ministerul de Finanțe vrea să cumpere servicii de mentenanță pentru asocierea contractantă formata din MFP (reprezentant al asocierii) și Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) pentru imobilul din Bd. Mircea Voda nr. 44, bl.M17, sector 3, București.
Cuantumul garanției de participare este de 1% din valoarea fără TVA a contractului pentru fiecare lot în parte, respectiv: 1.682 lei pentru lotul I și 1.800 lei pentru lotul II.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Cuantumul garanției de bună execuție este de 10% din prețul fără TVA al contractului pentru fiecare lot în parte și se constituie în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării acestuia. Ministerul Finanțelor Publice are dreptul de a emite pretenții asupra garanției de bună execuție, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului, în cazul în care prestatorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract.
Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut, data limită până la care pot fi depuse ofertele este 17 iulie 2017, ora 15.00.
Sursa de finanțare este asigurată din fonduri bugetare, susține News.ro.
Și Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene vrea să încheie un un acord cadru în vederea achiziționării de mobilier pentru personalul Agenției de Management pentru Programul Operațional Regional, în valoare de 252.100 lei.
Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut, ofertele putând fi depuse până la data de 13 iulie 2017, ora 15.00.
Garanția de bună execuție este în cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fără TVA, iar modul de constituire a acesteia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări, care se va constitui în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului subsecvent.
Perioada de valabilitate a garanției de bună execuție va fi egală cu durata contractului subsecvent la care se adaugă trei luni.
Contractul se înscrie într-un program finanțat din fonduri comunitare, și anume POR.